Glassheart

Nämen de var ju inte igår!
Fick lust att börja skriva igen, vet inte varför.
Men måste bara säga att de här året har varit de bästa i mitt liv. Jag undrar om de är för att jorden går under i år eller om jag bara haft väldigt tur i år.
Slutet av nian var hur bra som helst, träffade lite nya personer men förlorade en men de gjorde inte mig så mycket :D
Som jag redan har sagt så har jag haft ett underbart sommarlov också! jag var med kompisar o gjorde roliga saker varje dag. De bästa med de lovet var nog lägret fast ön var ju väldigt rolig de med men hann bara vara med på två :(
Sen började jag i en ny skola, ny klass, nya personer. Som tur hade jag Ida i min klass men vi fick inte va i samma grupp när vi har el-ämnen. Så jag var själv tjej i min grupp, trodde att jag skulle va helt själv eftersom inte jag vågar prata med nya personer, hehe. Men de var en kille som började prata med mig så jag var med han hela tiden. Han o jag började prata lite på facebook sen fråga han efter mitt nummer. Jag började få känslor för han, så jag skrev de till han men först så verkade de inte som att han kände desamma men dagen efter så skrev han att jag skulle åka till honom för han ville berätta en sak. Som tur var de att han ville säga att han gillade mig, gissa om jag blev glad?!?!
Men vi blev inte tillsammans då men vi va några gånger till sen kände de som att jag inte hade några känslor för honom så vi sa att vi bara skulle vara vänner. Men de gick inte så bra så vi började va igen o efter ett tag så blev vi tillsammans så egentligen skulle de va tre månader idag men istället så har vi två månader på torsdag :)
Så de är lite vad som har hänt när jag har varit borta från bloggen, haha! ;)
vi får se när jag skriver igen, kanske imorrn, kanske nästa vecka, kanske aldrig, man vet aldrig med mig ;*
ha de bra så hörs vi kanske! byebye.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0