Du kan få mig så lätt

HEJ!
har inte uppdaterat för jag har varit i Göteborg, tänkte uppdatera några gånger men jag orkade inte.
kan skriva ett litet schema över de vi har gjort.
Torsdag : kom hem tre från jobbet, packa ner de sista sakerna sen så åkte vi iväg. Stanna och åt i västerås.
Kom fram runt elva kanske (kommer inte ihåg). somna därefter.
Fredag : Vakna runt åtta nio, gick ner och åt hotellfrukost (älskart). Böt om sen gick vi till Liseberg, först så var det helt okej väder sen öste det ner, men vi var kvar en stund. Vi gick hem halv tio tror jag :) Kom till hotellet tio vi frös så vi satte oss i bastun sen gick vi till donken och köpte mcwrapp o strips (var dom godaste stripsen jag har ätit) Så fråga mamma om vi ville åka till Danmark, blev lite förvånad men så klart ville vi (eller iaf jag) det. Sen så somna vi.
Lördag: gick upp sju, åt frukost. Gick till båten så åkte vi till Danmark, åt där och kolla lite i affärer. Vi missa nästan båten, hahaah så vi fick springa, Lite kul så där ;) när vi kom hem så träna vi lite på gymet och sen gjorde vi oss ordning för mammas kompis hade bokat bord på hard rock cafe'. Åt en hamburgare, mycket god men lite svår att äta. Jag, Sara och Alex gick till hotellet, kolla lite på Spanien och Frankrike matchen. Sen blev de att vi somna.
Söndag: Gick upp vid nio, åt frukost. Packa ihop våra saker sen så lämna vi väskorna i bilen. Klockan elva ungefär så gick vi till nordstan för att handla lite, jag köpte en tröja och ett par byxor :) Vid två tiden så åkte vi hem. Stanna och åt på nån rastaresturang. Åkte o träffa min faster o kusin också, trevligt :) sen åkte vi raka vägen hem (eller ja vi stanna och lämna av sara). 
Hade inte kameran med mig så tog lite med mobilen isället, hoppas de funkar för er :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0