Jag känner att ödet är i våra händer och jag vägrar släppa taget.

tjatja bloggen.
Igår så var jag lite busig o ''sjukanmälde'' mig från jobbet, var sjuuuuukt trött och hade lite ont i huvudet plus så är det så tråkigt på jobbet för man får typ inte göra något... så jag åkte in till stan med Ida istället :)
Hon köpte de hon skulle ha sen så åkte vi hem till Ida och grilla korv, mumsigt! sen busa vi lite i soffan, HAH!
Sen åkte vi hem till mig för att sova, jag gick upp åtta för att jobba o hon sov lite längre sen åkte hon hem....
Idag på jobbet har gott väldigt fort måste jag säga ! sjukt skönt. Bara 5 dagar som jag ska jobba kvar! frihet. Fast de blir inte de för nästa vecka ska jag på läger ;) (y)
Efter jobbet så följde jag med ida till stan idag igen för ta bort larmsaken som dom hade glömt bort igår, fail!
Kom hem så stod de mat på bordet, åt sen gick jag ut o mötte upp Wiick :d
Vi var bara en halvtimme ungefär för hon skulle kolla på fotbollsmatchen...
Prata om väldigt mycket på sån kort tid, bra de.
Nu ska jag sova så GODNATT på er! :)


Kommentarer
Postat av: sarrrrrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaa

ssssär den där sista bilden från stockholm :o

Svar: :o
majazettergren.blogg.se

2012-06-27 @ 23:46:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0