kär i kärleken

HELLU!
Jobbat idag, var helt okej.
Lite tråkigt i slutet för fanns inget o göra så vi (jag o jasmine) fick gå hem (y)
Fick nya arbetstider, börjar nio och slutar tre.
Blir att gå upp samma tid endå, höhö
Somna ute i solen idag, vaknar av att ida ringer....
Hon kom hit halv fyra och åkte hem nyss. Har inte varit med henne på länge, men hon har skolan att klara och jag jobbet så de går inte så bra ihop.
Aja saknar wiick faktiskt, hon har bara varit borta tre dagar, men känns längre. Längtar verkligen till ön, hon jag o Ida (kanske Sara).
Ska kanske tälta där, trodde inte jag skulle få gör de men de fick jag, boyaah !
Nu ska jag packa för imorgon åker jag till Göteborg, höörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0