jaaaa.

Har precis kommit hem från ett dop i strängnäs, världens sötaste unge de där ;)
Men de var väldigt tråkigt där men de skiter man i ;)
Sen kommer min dryga kusin -.-
O ska prata hela tiden o leka typ kurra-gömma fast han är typ 11 :P
Sen skulle vi hem så stanna vi på ''donken'' så klart så ska min kusin också äta där men de skiter man väl oxkså i ;D
Så de har varit min dag idag ;)







Fast
Igår så var jag i uppsala med becca! :D
De var skit kul ! :D
Vi åkte halv elva o kom hem halv nio :D
Köpte en mössa, en platttång, tre trosor och ett par sko-snören :)
O Becca köpte allt man kumde köpa :p xd :D
Så åt vi på Java de var skit gott! :D
Så de var min dag igår ;D
Ni får ha de så bra mina så kycklingar !

BAJBAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0