frågor'

Har du under senaste veckan:
Sovit brevid någon av samma kön? nej
Sovit brevid någon av det motsatta könet? Nej
Slagit ner någon? bara lillebror :d
Ljugit för en bra vän? nej
Svikit någon? hoppas inte de
Fuskat på prov/läxförhör? ja, haha
Blivit kallad bögjävel? nej
Kallat någon bögjävel? inte vad jag vet :)
Druckit alkohol? jupp
Vem:
Skrev du senast till på msn? oj, haha ingen aning
Kramade du senast? ida
Sov du hos senast? Ida
Ringde dig senast?
Vad:
Köpte du senast? bikini :)
Gjorde du i går kväll? prata med kompisar o familjen
Ska du göra imorgon? va i skolan sen plugga typ
Vill du göra just nu? åka tillbaka till Thailand
Är närmast dig som är rosa? min vattenflaska.
Kärlek och förhållanden:
Du är kär nu? Nej
Du har sårat någon så den börjat gråta? nej de tror jag inte
Någon har sårat dig så du börjat gråta? Ja
Du har haft ett förhållande som varade över 8 månader? nej
Ärlighet:
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra? Ja tror de
Jag har gjort något som jag lovade mig själv att inte göra? mmm
Jag har smugit ut utan lov? nej tror inte de
Ljugit om vart du är någonstans för dina föräldrar? Ja kanske lite för många gånger...
Jag har en hemlighet som ingen vet: Ja
Jag har struntat i ett prov? aa
Dåliga tider:
Jag har skadat mig själv? Ja de tror jag väl
Jag har druckit alkohol? Ja
Jag dricker mig berusad minst 1 gång i månaden? nje
Har tagit mediciner mot depression? nej
Har anorexia och/eller bulimi? nej
Känner någon som blivit misshandlad? nej.
Jag har vaknat gråtande? nej
Jag har somnat gråtandes? Ja
Jag grät senast? i söndags tror jag
Utseende:
Vilken ögonfärg har du? typ gråa, gröna
Hur lång är du? 1,63
Vilken hårfärg har du? Brunblont
Långt eller kort hår? båda
Piercing? nej
Vilken ögonfärg skulle du vilja ha? den jag har
Vilken hårfärg skulle du vilja ha? den jag har
Skulle du vilja ha en piercing, isåfall var? naveln
Kärlek:
Är du singel? Ja
Älskar du någon nu? nej
Ditt längsta förhållande? nån månad kanske, hahahahaha
Med vem då? Gustav
Gillar du någon just nu? nej
Vad heter din nuvarande pojk/flickvän? har ingen, singel o sökande jao!
Heter den du senast hade ett förhållande med? Filip
Vem vet mest om dig i kompis väg? Ida tror jag
Den/dom som känt dig längst? sara
Någon du saknar att umgås med? johanna
Den du har mest minnen med? sara tror
jag Senaste du:
Åt? tjockpannkaka!
Drack? mjölk
Fick ett sms av? håkon
Skicka ett sms till? håkon
Kramade någon? idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0