It's a mystery why I can't stop thinking of you,

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH
vill ha nån i min säng o ba mysa, så underbart mysigt !
eller ja inte vem som helst då, ahaha
vill ju helst att de ska va filip som ska ligga där, men de kommer inte hända nå mer :(
Hatar att vara singel men ändå så skönt kan göra vad man vill utan att känna sig skyldig.
Typ på sommaren så ska man vara singel haha vara lite vild  ;)
Fast om jag ska vara ärlig så har jag myst med en vän idag, tihih
Man borde ha en MK i stället för KK allstså mys kompis :d haha
De ska jag skaffa, kan bli lite svårt men har ju alltid ida annars (y)
HAHAAH KUL INLÄGG, HAR TRÅKIGT SOM NI KANSKE FÖRSTÅR
PLUS ATT JAG ÄR VÄLDIGT KNÄPP SOM SKRIVER SÅ HÄR, MEN DE SKITER MAN VÄL I ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0