jag får göra vad jag vill, jag är inte bara din. Du är inte bara min, du får göra vad du vill

TJENARE.
Igår så var de fredag, gillar fredagar!
skolan gick väldigt fort! Hela den här veckan har gått fort tycker jag.
Efter skolan så simma jag och Ida, lite länge sen man träna. Inte bra.
Vi tog fyra bussen hem, hon följde med mig hem o åt.
Sen gick hon till Jasmine och jag gick till wiick så tog vi bussen till Tierp för att träffa håkon, kul liv liksom.
Kom hem runt halv tolv, la mig i sängen på en gång, hade så jäkla ont i huvudet tror wiick smitta av sig av sin migrän (inte för att man kan göra de men ändå).
Idag känner jag att de kommer bli en tråkig dag, de är inge bra väder och har ont i huvudet :(
Men brynäs ska iaf spela idag så blir att kolla på de.
Juste igår i skolan så tappa jag stolen på på min fot, fick två blåmärken.
De gör så jäkla ont om man rör tårna, inte bra :(
ja de var de, ha en bra lördag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0