LÖRDAG DEN 21/4 2012

HEEJ!
Igår så var jag på bio i Uppsala med Ida Jasmine Sara Wiick Elin och Elina.
Först när vi kom till Uppsala så köpte vi bio biljett.
Sen så skulle vi äta, Ida ville äta kinabuffé så då följde jag ned henne o dom andra åt på donken (:
elin o dom skulle komma till oss när dom hade ätit klart, men gjorde dom de?!??! nej.
så vi efter jag o ida hade ätit så köpte jag en bikini så fick vi skynda oss till bion, haha
Efter bion så var tåget försenat i 20 min så vi missa bussen o fick ta elva bussen istället.
när jag la mig i sängen så somna jag, trött tjej !
Nu så ska jag städa rummet, inte lite stökigt här, nejnejnej.
haah går runt i min onepiece som jag har gjort själv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0