Singel och sökande? jag är också singel och sökande !

Hej!
Går inte så bra med "dagarna" men sitter typ aldrig vid datorn så blir inte så mycket bloggande.
Kom hem från åre i söndags, hade de väldigt trevligt där måste jag säga :)
Jag och alex stanna hos mormor tills på tisdag.
När jag kom hem så var jag med ida, jag sov hos ida
På onsdagen så åkte jag ida och jasmine till uppsala och kolla på american pie.
Den var nog den bästa av alla american pie filmerna, den tycker jag att ni ska kolla på !
Ja och idag så åkte jag in till Gävle för att möta upp wiick så var där i en halv timme sen åkte jag hem igen, haha När jag kom hem så åt jag sen gick jag till wiick, kolla på tv och satt vid datorn hade det lite chill :)
så nu ska jag sova. så godnatt och sov gott! :)
(bild från åre på mig o lina)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0