tonight we are young and crazy

Hejhej bloggen! Har haft två underbara dagar med becca! I fredags så åkte vi in till gävle, träffa sandra o hedvig så dom va med oss en liten stund. Vi åt ju på church street efter de så var vi med sandra vi tog tio tåget hem, så sov jag hos becca. Igår så vakna vi runt tio tiden så kolla lite på tv o sånt så ville vi göra något så vi åkte till uppsala, najsnajs! kom hemhalv tolv så gick vi hem till becca o hämta saker så nu ligger hon i min säng o sover :) ja enliten sammanfattning om vad vi har gjort. imorgon så ska jag ut o springa för har varit väldigt onyttig sen så blir det att träffa wiick och bestämma låtar till skivan till bilen! :d på måndag blir de östervåla. Får se om jag skriver något mer sen men ni får ha de så bra! puss heeeej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0