You got that kind of medecine that keeps me comin'

har tråkigt så tänkte svara på alla dom här frågorna.

1. Fullständigt namn? Maja Kajsa Zettergren
2. Ålder? 15
3. Längd? 1,64
4. Ögonfärg? blågrå tror jag
5. Smeknamn? majsen, är typ de de ända förutom att folk alltid säger mamma till mig men de tar jag inte som ett smeknamn, hih
6. Vart bor du? söderfors
7. Vad gör du på fritiden? Är med kompisar, datorn, tvn, pluggar
8. Beskriv ditt utseende! hmm jaghar brunt blond hår, ljus hud, jag är inte smal men jag kallar inte mig för tjock heller, medel långt hår. vad mer kan man skriva ?
9. Hårfärg? brunblont
10. Vad föredrar du, rumpa eller bröst? ingen aning faktiskt
11. Vad har du för uppfattning om dig själv? vet inte där heller
12. Vad är din svaghet? att jag blir irriterad lätt
13. Skostorlek? 38-39
14. Hus eller lägenhet? beror på, om man är en familj så tycker jag hus men om man är själv så lägenhet
15. Någonting du vill berätta om dig själv, som ingen av oss vet? nej
16. Kan du själv säga att du ser bra ut?  ja ibland
17. Hur mycket bryr du dig om ditt utseende?  väldigt lite
18. Är det någonting du inte kan strunta i att göra i ordning? nej
19. Någon vana? borsta tänderna
20. Lyckotal?  inget

VÄNNER/FOLK

21. Vad heter din bästa vän?  Ida, wiick o sara
22. Hur många vänner har du?  ingen aning
23. Anser du dig "känd" i ditt område? hah nej, men dom i min ålder vet väl vem man är.
24. Vet många personer vem du är? tror inte de
25. Hör man ditt namn på skolan vet alla vem du är? nej de tror jag inte
26. När var du senast med någon kompis? igår
27. Känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? nej
28. Vem sov du senast hos av dina kompisar? Ida
29. Vem sov hos dig senast? Filip tror jag

ROMANTIK

30. Är du romantisk? lite kanske
31. Har du gått på en strandpromenad med en kille/tjej? ja
32. Har du varit på semester med din kille/tjej? nej
33. Tycker många om dig? jag hoppas de :)
34. Älskar du många? nja
35. Hur långt vill du gå med din kille/tjej? har ingen, så kan inte gå så långt
36. Tänker du mycket på utseendet hos din kille/tjej? lite
37. Vågar du säga "JAG ÄLSKAR DIG" i verkligheten? ja
38. När var din första puss? dagis
39. Pussat medsatta könet? ja

FRÅN KRAM TILL SEX

40. Har du kramat det motsatta könet? ja
41. Har du någon gång bara velat gå fram och krama någon? ja
42. Har du kramat någon du tycker om inför folk? ja
43. Har du pussat någon i det motsatta könet? ja
44. Har du pussat en främling? ja
45. Har du pussat den du tycker om? ja
46. Har du pussat någon inför folk? ja
47. Kysst någon inför folk? ja
48. Har du hånglat med det medsatta könet? ja
49. Hur många har du hånglat med under en kväll? 1
50. Vem är ditt bästa hångel? john, hah
51. Med vem var ditt första hångel? kim, hahahahahaahahahahahaa
52. Har du hånglat med en främling?  ja
53. Skäms du över att hångla inför folk? lite
54. Haft sex i någon annans säng? ja
55. Haft sex överhuvudtaget? ja
56. Haft sex med medsatta könet? nej
57. Haft sex med mer än en person på samma kväll? nej
58. One night stand? ja
59. Har någon av det motsatta könet sett dig naken? nej
60. Har du gjort något av detta med det medsatta könet? nej

TANKAR OCH SKIT

61. Har du någon fobi? har jag säkert men inga som jag kommer på nu, heh
62. Har du någon allergi? ja
63. Vad tänker du på innan du somnar? kärleken
64. Vad är det första du tänker på när du ser en person? ingen aning

HÄR SKA BARA TJEJER SVARA

65. Vad tycker du är dom gulligaste orden en kille kan kalla dig? älskling o sånna dära ''kärlekssmeknamn''
66. En galen kväll med tjejerna eller en mysig kväll med killen? svårt, men jag tror jag tar galen kväll med tjejerna
67. Vad kommer först, killen eller din bästa vän? bästa vän tror jag
68. Hur ofta tänker du på killar? 1-3 gånger per dag. haha skoja inte vet jag.

SKULLE DU

69. Kunna byta liv med någon? Ja
70. Isåfall vem? jag vet inte men med någon kändis så får man veta hur kändislivet är och hur de är att vara rik.
71. Vad skulle du gör om du fick byta liv med det motsatta könet för en dag? haha kolla hur det känns att stå upp o kissa, typ runka o sånt, haha fult de låter.
72. Kunna visa dig naken för hela klassen om du fick 10.000 kr? nej
73. Kunna ha sex med en pedofil bara för att låta en vän leva? ja
74. Kunna sova ute på vintern? Ja
75. Kunna flytta till ett annat land, vilket isåfall? ja, Australien
76. Kunna slösa cigaretter och droger för att du mår dåligt! nej

KLÄDSTIL

78. Anser du dig själv ha en speciell stil? nej
79. Vad klär du dig i oftast? jeans och t-shirt eller långärmat
80. Tänker du alltid på vad du tar på dig? nej
81. Klär du dig dyrt? nej
82. Vad kör du på? de jag har framme
83. Vanligt eller något annat? vanligt

SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

84. Pussat någon? nej
85. Haft sex? Nej
86. Ringt någon? ja
87. Blivit uppringd? ja
88. Funnit kärleken? förlorat den annars
89. Suttit på facebook? Ja

SISTA FRÅGAN

90. Hur lång tid tog detta? halv timme

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0