I ain't leavin' without you bitch

Jag kan verkligen inte fatta att jag åker imorgon, helt sjukt!
Fick ett gulligt sms av en person, han skrev att han skulle bli uttråkad för att jag inte kan använda mobilen så mycket, inte världens gulligaste sms men på god väg ;)
Då borde han mena att jag är social iaf o de är bra! (y)
Ida kommer halv elva, jag som tänkte sova nu, aja får lägga oss efter hon har kommit, men de kommer inte bli av...haha
Skulle ha varit med wiick idag med men vet inte om hon har kommit hem än, hon har inte svarat på mitt sms heller (inte så ovanligt....)
Ja jag har packat allt nu men när man kommer dit så har man säkert glömt något, så är det nästan alltid ;)
Mamma blev lite små sur för att jag inte ska ta flygkursen, de skulle va väldigt kul men väldigt läskigt, Plus att muffe har ätit på pappret, HEHE. Kanske inte så fint o ge ett papper som är sönder till ''kaptenen''.
Men vi får se hur de blir med flygningen.
De här är nog det sista inlägget på två veckor, om jag inte skriver från mobilen, vi får se!
Men ha det så gött, för de ska jag ha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0