jag hatar dig så mycket att jag älskar dig.

Blev inga bilder i måndags o inga idag heller, har haft så mycket o göra. I måndags så va jag med becca sen åkte jag, becca och wiick in till tierp för att hämta dricka. Träffa ida där sen åkte vi till uppsala och kolla på cockpit. Bra film. Becca sov hos mig, jag vakna lite efter elva och becca vakna typ ett. Efter frukosten så gick vi till becca för att hon skulle bestämma kläder, men de gick inte så bra så vi gick till mig så fick hon låna ett par byxor och ett linne av lina. Sen gick vi till becca igen för att äta och så kom lollo dit, efter vi hade ätit så gick vi till ica sen till wiick, för en liten ''förfest'' sen vid nio så åkte vi till Ön! jag var nykter för jag var tvungen att ta hand om ida sen blev hon bättre så då drack jag upp allt som fans kvar, men hade en väldig rolig kväll. Kanske inte i början då menmen. Så igår så vakna jag av att jag mådde illa, inte bra. somna igen sen vakna jag vid tolv. Så kom min kusin o hans barn. Vi gick ner till badet och bada, jag var där en timme sen var jag tvungen att gå hem o fixa mig till sommarkväll. Va där med Ida o wiick, Hade hur roligt som helst! råka fimpa på wiicks fot, hahha. Tog elva tåget hem, satt med lollo också, vi satt o prata om ön, trevligt! mamma kom o hämta oss i tierp, kom hem tolv kanske. Somna nästan direkt. Idag vakna jag vid ett och de var ingen hemma inte nu heller...
Solen skiner ju så ska väl ta o lägga mig på gräset en liten stund. Ni får bilder nån gång. ha de så bra fram tills dess! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0