gammalt blir nytt, nytt blir gammalt'.

HEEEJ!
Kom precis hem från stockholm.
Glömde att skriva att jag, sara, ida o wiick skulle blir kvar där efter riksdagen i tisdags så de är därför jag inte har skrivit något.
Jag har haft det väldigt nice kan jag säga, men är sjukt trött jjust nu haha.
Vi såg kungen i onsdags, fetttcoolt, fast kanske inte.
På torsdagen så var vi på grönan skulle egentligen dit med friends men ville hellre gå med mina flickor, plus så känner jag knappt någon i friends, hah!
Idags så åkte vi hem vid tio, halv elva tiden. Jag åkte hem dom andra stanna i uppsala.
JA de var en liten sammanfattning om vad som har hänt dom senaste dagarna, ikväll så kommer martin så då blir de att va med han, ida o wiick. Så om ni ser en blå Audi så är de inte vi som åker omkring ;)
orkar inte lägga upp bilder, kanske nån annan gång. HÖrs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0