Maybe I'm a different breed, maybe I'm not listening, so blame it on my A.D.D baby!

Heej!
nästan en vecka sen jag skrev här nu, inte bra alls.
tänker bara att jag är så tråkig så varför vill ni läsa vad som har hänt i mitt liv, så då blir de att jag inte skriver, heheh.
Vill kunna skriva jätte långa inlägg men de är jobbigt för er och läsa men de borde också vara kul, typ ta upp något o skriva om.
men är inte så bra på de, men kan kanske göra de ibland ? vet icke jag.
Skulle vilja ändra bloggen lite men jag vet inte hur man gör så om någon vill hjälpa mig skulle jag bli jätte glad!
Ja men skolan är snart slut, så jäkla härligt !
kommer inte sakna våran klass så mycket faktiskt, haha
Ska bli skönt och få gå i en liten klass igen, tror vi blir 15 i våran klass, asnice
Har varit med ida hela denna vecka och förra, nicenice !
Igår så boxade vi hemma hos mig, min hand gör så ont efter de, inte bra.. :(
Idag så gjorde jag, ida och sara tårta till klassen (y)
Den blev godare än förväntat!
Imorgon så ska jag städa och ut på en riktig lång springtur, sen får vi se vad dagen bjuder på, inga föräldrar hemma imorgon, sköööööönt.
Ikväll blir de en tidig kväll för mig, hoppas jag iallafall (y) För jag är sjukt trött och ont i huvudet (n)
ja hörs nångon annan dag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0