Saningen är, jag är som du. Sanningen ser, du fucka ur

hejhej!
I måndags så var de avslutning som alla har skrivit om så jag gör de också  ;)
Fick inte de håret som jag ville så vi hade ont om tid så gjorde något som gick fort så fick de bli som de blev, men de blev helt okej faktiskt!
Lina och Freddan Sminka mig, åkte från söderfors nästan halv fem o då hade vi samling vid kyrkan, sega jag...
eller de var ju inte jag som va seg om man säger så, höhö
Jag var faktiskt inte så jätte nervös som jag trodde jag skulle va, fast jag gjorde en liten tabbe..
Efter Kyrkan så åkte vi till möbeln o åt, kolla på lärarna och dansa, efter så skulle vi egentligen till kevin men de blev inte av, haha pussy. Så jag åkte hem vid tolv från Ida, åkte förbi ullfors, tur att vi inte åkte dit iaf! fuck aina.
haha skoja.
Igår så åkte jag Wiick, Ida o becca till uppsala. Skulle till ekonomikum eller vad de heter, men de var så blöt o pinsamt så vi åkte till ''Erik'' ist, men Ida åkte hem...
Jag hade iaf GRYMT KUL ! haha vill också va så rolig som dom :( Måste öva lite på min komiska sida.
aja nu är jag med Ida så ska hjälpa till lite med matten så byebye!
Inga bilder just nu så bli några framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0