För jag reser mig igen

hej.
Att blogga är inte riktigt min grej, haha
orkar inte, även om jag inte gör absolut inget om dagarna så orkar jag inte skriva.
Lat jag.
Men det finns typ inget att skriva om, händer typ inget i mitt liv.....
Förutom skolan o sånt men inget mer, tråkigt de.
Vill börja träna thaiboxning men jag vill ha en kompis med isåfall men de är ju ingen som vill :(
hahah känner att jag går upp i vikt hela tiden o de är inte kul alls fast de är ju mitt fel också.
Aja skrev ju förut att jag var peppad på att träna men jag gör inget åt det?
Blir så arg på mig själv, måste verkligen skärpa mig!
MMMMMM de var ju något att skriva om, heheh
a men hejdå <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vi kan börja springa i skogen snart :) eller spåret, men du vet va jag menar

för jag vågar inte själv ehehehe

2012-03-14 @ 15:03:40
URL: http://wiickpeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0