DREAM AS IF YOU'LL LIVE FOREVER, LIVE AS IF YOU'LL DIE TODAY'

TJENIXEN! Lite dålig uppdatering från mig, sorry ! I söndags så vakna jag o becca runt tio kanske, åt frukost o sen skulle vi göra chokladmoussé men de gick inte så bra så gjorde en kladdis istället, ena sidan blev torr men inte den andra, kuligt de! Sen så hoppa vi studsmatta sen så kom wiick o vi prata lite om valborg o sånt. På måndagen så åkte jag o wiick in till Uppsala vid tolv tiden, var väldigt varmt ! sen så kom jag hem o åt, sen så gick jag o ida till wiick för att fixa mig för kvällen. Blev att vi åkte till Östervåla, åkte vid nio tiden kom fram typ halv elva, hahaha Kvällen/natten var väldig rolig fast gjorde ett STOOOORT misstag.... och så blev jag kallad för michelingubbe, väldigt taskigt tycker jag :( aja hade kul i alla fall kom hem typ halv tre, ida sov hos mig o vi somna vid fyra kanske ? så vakna jag klockan sju för att jag inte kunde andas för jag var så täppt i näsan och torr i munnen, lite läskigt de, så somna jag nio o vakna halv elva. jobbig natt! Ida o jag prata om kvällen o skratta åt lite saker sen så gick vi till wiick sen till lavas ida skulle äta. Halv sex så åkte jag o ida till ida, vi somna typ tolv. Ida hade satt klockan på tio i åtta istället för tio i sju, haha Tur att hon vakna halv åtta annars så hade vi missat nationella, heh skolan var som vanligt förutom att vi hade nationella i matte, tror de gick ganska bra iallafall :) Följde med ida hem, vi satt ute o prata sen så spela vi lite tv-spel, skööön dag ! Nu så ska jag städa ur min byrå och min garderob, ska köpa nya kläder o hängslen när jag får mitt barnbidrag :d haha Fint inlägg! ;) hejdå! (ORKAR INTE VÄNDA PÅ BILDERNA)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0