HAD A DREAM I WAS KING, I WOKE UP, STILL KING.

Hejhej!
inte bloggat på länge nu, inte bra. har hänt rätt så mycket fast ändå inte, igår så skrev jag ett jätte lång inlägg men så togs de bort så jag orkar inte skriva allt igen...
men om en halvtimme så tar jag min cykel till sara! Får grillmat där, mums. Sen så kommer ida så ska vi basta och bada. Vet inte om de blir att vi kommer sova där eller inte. Imorgon blir de iaf att hitta på något med wiick :)
Hejhej!
inte bloggat på länge nu, inte bra.
har hänt rätt så mycket fast ändå inte, igår så skrev jag ett jätte lång inlägg men så togs de bort så jag orkar inte skriva allt igen...
men om en halvtimme så tar jag min cykel till sara! Får grillmat där, mums. Sen så kommer ida så ska vi basta och bada. Vet inte om de blir att vi kommer sova där eller inte. Imorgon blir de iaf att hitta på något med wiick, gillart !
En sak som jag inte gillar är att jag har fått fräknar eller på ett sätt så är de bra för de betyder att de är lite varmt, men jag tycker jag ser så liten ut i fräknar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0