helt vanlig söndag

Helllu!
rensar min garderob, lina gör också de så får lite kläder av henne som inte hon kan ha, heheh
min byrå är redan städad så de är skönt, sen blir de att damsuga rummet och damma av byrån (y)
De är lite ovant att se min nya hår färg, blev lite rädd i morse när jag vakna men börjar vänja mig nu så de är bra.
efter vi färga igår så var jag med wiick, vi prata om mycket de var väldigt kul. Fick se hennes klänning den var grymt snygg! Själv så vet jag inte om jag vill ha min längre.... men kan inte köpa ny nu :(
Efter en stund så var vi med becca och melina, trevligt trevligt!
vi får se vad dagen bjuder på!
ja nu ska jag fortsätta att städa ! höööörös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0