IF THIS LOVE WILL EXIST IN MY DREAMS DON'T WAKE ME UP

aboooooo!
Loreen vann, fan va skoj !
Blev as glad sprang upp och ner från trappan, haha
var verkligen bästa låten !
aja säkert många som skriver de men man ska inte gnälla om de för de är inte varje år sverige vinner! wiho.
tillbaka till mitt liv, igår så åkte jag och ida till uppsala efter skolan, fick hem ett par hängslen, fem olika sminkborstar och en bikini! har verkligen inga pengar till stockholm nu, hehe.
Kanske blir att jag ska lämna tillbaka bikinin för de är för stark färg för mig, men om man blir lite brunare så blir de nog bra, den kosta 169 så tyckte de var lite dyrt också. Köpte ju hängslen men jag råka göra sönder dom så ska byta om jag får, men då ska jag byta till blåa istället för svarta :d
Klockan är snart ett så jag är väldigt trött och orkar inte skriva mer, så vi hörs kanske imorgon, eller idag! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0