FYLL INTE LIVET MED DAGAR UTAN FYLL DAGARNA MED LIV'

HEEEJ!
Lite dålig uppdatering från mig men de är bara för jag inte haft tid att blogga.
Hela den här veckan har varit gryyyyyym!
I torsdags så var de skola sen så följde jag med becca in till stan, så sov jag hos henne.
På fredagen så var de skola igen, efter så åkte vi till tärnsjö o va med martin o henrik, kom hem fyra på natten så jag o wiick siv hos ida, jag tog elva bussen hem så åkte jag mamma o becca till gävle, köpte ett par skor, en tröja och ett par jeans. När jag kom hem så kom ida till mig, hahah hon städa mitt rum o jag gjorde tacos. Tog halv åtta bussen till tärnsjö, blev att vi sov kvar där, jag somna i soffan, hahah.
Ska bli skönt o sova hemma igen fast de är ju skönt o sova med andra men då ska de va i en stor säng som är lika skön som min lilla säng :)
Duscha nyss så nu ska jag lägga mig, GODNATT!
HAHA VET INTE OM JAG FÅR LÄGGA UPP DOM HÄR BILDERNA FÖR IDA MEN DE SKITER JAG I !

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skitunge ;)

2012-05-06 @ 22:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0