kanske du tänder du på de?

heeeeeeeeej.
har inte direkt bloggat något mycket tycker jag.
men har haft för kul för de!
i måndags så var jag hos mina kusiner för deras pappa hade fyllt 49,
Tisdags så var jag med wiick o ''förfesta'' sen åkte vi till ön så träffa vi ida där, kul
kom hem fem på morgonen, kulikul!
så sov jag o wiick hos ida, vakna vid två tiden sen åkte vi till pizzan o åt, så åkte vi till sommarkväll (y'
jag o ida sprang igenom vattensaken, så vart vi inte blötta .
o nu sitter jag här
åker till åre imorgon sen vidare till norge...
hoppas de blir kuul

Kommentarer
Postat av: Anonym

äcklig bild, haha skabb

2011-07-23 @ 12:41:17
URL: http://wiickpeersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0