min dag

heeeej!
blev bara ett inlägg igår men åkte till uppsala med mamma o träffa min faster (y)
sen så så jag becca så stanna jag o hon i uppis,
vi jorde inte så mycket men de var ändå kul ;d
så var det turkar som stod vid ingången vid gallerian så varje ån vi gick förbi slog dom på musik o börja dansa xd
sen efter några gånger så följde dom efter oss, såklart fick dom beccas nummer ;)
så stanna vi kvar i tierp o bara gick där typ i två timmar, kuligt!
sen så tog vi busen hem till söderfors o gick där, sen kom kevin o tobbe så gick vi hem till kevin o kolla på någon konstig film, heheh
sen kom vi hem vid tre tiden, så somnaa vi :)
aaaa de var min dag/natt.
nu ska jag becca o wiick åka till gävle, kuuuuuuul
hörshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0