Lov-schema

dom två första dagarna har jag redan skrivit om men de skiter man väl i ?

Måndag: var ute på isen med Sara. grilla o sånt. sen gjorde vi inte så mycket faktiskt.
Tisdag: Uppsala med Ida, kolla på apflickorna och åt på fugu <3
dom har världens godaste vårrullar!
kom hem o kolla på film o prata med richard, somna runt 4-5 på natten.
Onsdag: Wiick kom, prata fixa oss lite granna, sen tog vi halv sju bussen till tierp vidare tiil uppsala sen slutstationen östervåla. Där vi vänta på Richard, när han kom gick vi hem till han o kolla på film, fast jag vågade inte kolla på den, heheh. Så prata vi lite, han somna typ på engång.
Tordag: Jag sov typ fyra timmar så var lite trött. tog tåget till skutskär så hämta mamma mig så åkte vi till kungsberg, åkte kvällsåk. sen sova.
Fredag: Upp vid nio tidem, åt frukost, slalom med mammsen. Åkte hem vid tre tiden, eller ja till morfar. Vi fika lite där sen åkte vi hem. Direkt när jag kom hem hämta jag min dator, sen åkte jag till sara där wiick var (och sara, haha) vi åt tacos. kolla på nån serie o BB. sen la vi oss o prata.
Lördag (idag) : vakna först vid åtta? för sara hade nått alarm på mobilen, haha dryyygt!
sen vakna jag igen när wiick skulle upp, men trodde jag drömde så sa till mig själv hejdå när hon gick, hah!
Somna igen, vakna vid elva tolv tiden. Åt frukost, sen kolla på american horror story, typ till fem, haha
sen spela vi lite spel. Så kom pappa o hämta mig vid sju. Kollade på melodifestivalen nyss, inga jätte bra ´men kul o kolla på LIKSOM.
räknar inte som att söndag är med i lovet, bara för de är dan innan hihih. men nu ska jag sova hörs imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0