tulppanan

heeeeeeeeej!
kom nyss hem från sara.
ida var inte med :(
hade det lungt och skönt ute på isen.
grilla korv o bullar, haha
gott i alla fall.
igår så var jag hos mina kusiner
sen när jag kom hem så var jag med becca, hon som hos mig
fast jag skulle visst till sara typ halv elva (på morgonen)
så blev att jag va med hon en liten stund.
bättre de än inget, heh
men har inte fått nå bra sömn sen i fredags så de är lite drygt.
haha första gånger jag säger det (eller skriver)
att det kommer va skönt att få sova ensam.
fast de är mysigt att sova med någon,
men de är så trångt i min säng,
eller någon annan som har en liten säng.
ja de var de, pööösen
( grilla bulle )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0